Regulamin sklepu kraft-torby.pl

DEFINICJE

1 Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach Sklepu.
2. Sprzedawca – EkoHellux Maria Hain z siedzibą pod adresem 46-233 Bąków, ul. Tartaczna 12a, numer  NIP: 751-166-80-85, REGON: 161511075.

3 Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru, sposób dostawy i sposób płatności, miejsce wydania towaru, dane Klienta.
4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem http://www.kraft-torby.pl za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.

INFORMACJE OGÓLNE

5. Właścicielem sklepu internetowego pod adresem www.kraft-torby.pl jest:

EkoHellux Maria Hain
ul. Tartaczna 12a
46-233 Bąków
NIP: 7511668085

6. Niniejszy regulamin określa zasady realizowania zamówień poprzez sklep internetowy.
7. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest tożsame z akceptacją przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu.
8. Sklep internetowy zajmuje się sprzedażą produktów będących w jego ofercie oraz udzielaniem informacji o produktach.
9. Zamówienia w sklepie internetowym może składać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych.
10. Zamówienia w sklepie internetowym można realizować poprzez sklep internetowy oraz e-mail: sklep@ekohellux.pl
11. Zamówienia w sklepie internetowym można składać bez rejestracji lub rejestrując się. Rejestracja umożliwia utworzenie konta w sklepie internetowym, za pomocą którego można każdorazowo dokonywać zakupów i sprawdzać informacje o statusie realizacji zamówienia.
12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do błędów w opisie, jak i zdjęciach produktów. 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

13. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Ich realizacja odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00. Zamówienia nie są realizowane w soboty, niedziele oraz dni świąteczne i wolne od pracy. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość wyznaczenia innych dni, w które zamówienia nie będą realizowane, po uprzednim powiadomieniu na stronie internetowej sklepu. Zamówienia toreb papierowych z nadrukiem realizowane są po potwierdzeniu projektu producyjnego.
14. Przy składaniu zamówienia należy podać adres e-mail lub telefon kontaktowy. Dane te są niezbędne do poinformowania Klienta o przyjęciu zamówienia i statusie jego realizacji.
15. Złożenie zamówienia na dany produkt nie daje gwarancji jego dostępności w magazynie. W przypadku braku danego produktu lub jego wystarczającej ilości Klient zostanie o tym poinformowany. W tym przypadku Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia lub wyrazić zgodę na realizację zamówienia na pozostałe dostępne produkty. 
16. Po zatwierdzeniu zamówienia przez Klienta produkty z koszyka są usuwane. Informacje o zamówieniu można od tej chwili uzyskać w zakładce Moje konto (dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników).
17. Do każdej transakcji zostanie wystawiony dokument potwierdzający zawarcie umowy kupna-sprzedaży w postaci faktury VAT. Dokument ten zostanie każdorazowo dołączony do przesyłki i/lub dostarczony pod wskazany przez Klienta adres e-mail (na jego życzenie). 
18. Zamówienia potwierdzone, ale nieopłacone zostaną anulowane po 7 dniach od ich złożenia, bez uprzedniego powiadomienia.
19. Zamówienia złożone nieprawidłowo, wzbudzające wątpliwości osoby przyjmującej oraz składane przez Klientów, którzy nie przestrzegają zasad niniejszego regulaminu nie będą rozpatrywane.
20. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży nie później niż w dniu poprzedzającym dzień realizacji zamówienia. O fakcie odstąpienia od umowy Klient zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 

ZAKUPY 

21. Wszelkie informacje o produktach umieszczone są na stronie www.kraft-torby.pl w szczególności opisy, parametry techniczne oraz cena. Cena podana jest w złotych polskich i zawiera podatek VAT.
22. Złożenie zamówienia i jego akceptacja odbywa się w kilku etapach. W każdym etapie Klient informowany jest o kolejnym kroku postępowania. 
23. W celu dokonania zakupu należy umieścić produkty z oferty sklepu internetowego w koszyku za pomocą przycisku „do koszyka”, znajdującego się przy prezentacji każdego produktu.
24. Produkty dodane do koszyka pozostają w nim do momentu ich usunięcia przez Klienta lub potwierdzenia zamówienia. Produkty umieszczone w koszyku pozostają w nim także po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu.
25. Do każdego zamówienia Klient może dopisać uwagi, co do realizacji zamówienia. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za błędy zapisane przez Klienta w uwagach.

PŁATNOŚCI 

26. Ceny produktów na stronie sklepu internetowego www.kraft-torby.pl uwzględniają podatek VAT. Ceny  brutto wyrażone w złotych polskich, nie uwzględniają kosztów dostawy oraz ewentualnych dodatkowych kosztów za wybraną formę płatności.
27. Do każdej kwoty zamówienia doliczany jest koszt wysyłki, inny w zależności od rodzaju dostawy wybranego przez Klienta.
28. W przypadku odbioru osobistego koszty wysyłki nie będą pobierane. 
29. Możliwe formy płatności:

  •          przelew na konto (przedpłata) – wpłaty należy dokonywać na numer konta podany na zamówieniu. Numer widoczny jest po złożeniu zamówienia
  •          płatność elektroniczna za pomocą przelewy24
  •          płatność za pobraniem – wpłaty należy dokonywać gotówką kurierowi, który dostarcza zamówiony towar

 30. Płatności przelewowe należy dokonywać na konto prowadzone przez Bank Zachodni WBK o numerze:

32 1090 2138 0000 0001 2068 0119

31. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. W przypadku trudności z ustaleniem numeru zamówienia opłaconego przelewem, zamówienie nie będzie zrealizowane, a pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego zostały wysłane.

DOSTAWA 

32. Zamówienia wysyłkowe będą dostarczane pod adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia. Sklep internetowy nie bierze odpowiedzialności za błędne dane wysyłkowe wpisane przez Klienta.
33. Wysyłka zamówień odbywa się w ciągu 1-14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek pobraniowych lub po odnotowaniu wpłaty na konto w przypadku przedpłaty. Zwyczajowo dzieje się to w ciągu 24 h od złożenia zamówienia. Zamówienia toreb z nadrukiem są realizowane od 10 do 28 dni od akceptacji projekty oraz potwierdzeniu płatności. Jednak w okresach wzmożonej sprzedaży (Boże Narodzenie, Wielkanoc, okres komunijny) czas ten może ulec wydłużeniu.
34. Czas realizacji nie obejmuje czasu dostawy przez doręczyciela.
35. Paczki dostarczane są przez wyłącznie firmę kurierską DHL, DHL POP oraz Inpost Paczkomaty. Nie realizujemy wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej.
36. Klient ma możliwość odbioru osobistego, po wcześniejszym umówieniu terminu, pod adresem: 

ul. Tartaczna 12a, 46-233 Bąków,
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 -15:00.

37. Opłaty za dostawę produktów każdorazowo określone są w trakcie procesu składania zamówienia przez Klienta i wynoszą:

  •          kurier GLS – płatność przelewem tradycyjnym lub lub przelewem elektronicznym przez przelewy24 – 24,00 zł brutto
  •          kurier GLS pobranie – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki – 29,00 zł brutto
  •          Paczkomaty Inpost – płatność przelewem tradycyjnym lub lub przelewem elektronicznym przez przelewy24 – 19,00 zł brutto
  •          Paczkomaty Inpost pobranie - płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki - 25,50 brutto
  •          odbiór osobisty – bez opłat

 

38. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym adresem dostawy i podjęcia przez firmę kurierską dwóch nieskutecznych prób doręczenia, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a Klient zostanie obciążony kosztami transportu niezrealizowanego zamówienia. 

ZWROTY I REKLAMACJE

39. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu liczy się od dnia, w którym nastąpiło objęcie towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez Niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku zamówienia produktów znakowanych indywidualnym nadrukiem wykonanym na podstawie zaakceptowanego projektu.
40. Zwrot płatności płatności następuje na podany w odstąpieniu od umowy pobierz numer konta w ciągu maksymalnie 14 dni od wystawienia faktury korygującej.
41. Faktura korygująca jest wystawiana po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego towaru. 
42. Informacje o zwrotach  i reklamacjach przyjmowane są wyłącznie pisemnie na adres mailowy: sklep@ekohellux.pl lub ksiegowosc@ekohellux.pl
43. Przyjmowane są wyłącznie zwroty towaru w nienaruszonym opakowaniu.

REKLAMACJE

44. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych od daty jej złożenia.
45. Reklamacje dotyczące uszkodzeń produktów powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania, w obecności osoby doręczającej przesyłkę z firmy kurierskiej, protokołu reklamacyjnego pobierz bądź też na podstawie dokumentacji fotograficznej sporządzonej niezwłocznie po rozpakowaniu przesyłki i stwierdzeniu wad towaru.
46. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
47. Adres właściwy do zwrotu towaru:

Ekohellux Maria Hain

ul. Tartaczna 12a

46-233 Bąków

48. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki i niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedawcę. Przyjęcie przesyłki przez Klienta, potwierdzone jego podpisem na liście przewozowym, traktowane będzie jako potwierdzenie jej zgodności z zamówieniem. 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

49. Sprzedawca jest administratorem danych osobowych, z którym Klient może skontaktować się w sprawie przetwarzania jego danych osobowych za pomocą e-maila sklep@ekohellux.pl lub telefonu: 666 837 834 lub drogą pocztową na adres: ul. Tartaczna 12a, 46-233 Bąków.

50. Sprzedający dokłada należytej staranności w celu zapewnienia należytej ochrony danych osobowych, w szczególności stosuje środki organizacyjne i prawne wymagane przez  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), (dalej „RODO”).

51. Klient podaje Sprzedawcy następujące dane osobowe:

a) jeżeli Klient wybiera opcję złożenia zamówienia z dokonaniem rejestracji:

  •          dane identyfikujące Klienta, w tym imię i nazwisko,
  •          adres, na który mają być dostarczane zamówienia lub wystawiane rachunki,
  •          adres e-mail
  •          numer telefonu,
  •          dane logowania do konta, w tym nazwa użytkownika i hasło;

b) jeżeli Klient wybiera opcję złożenia zamówienia bez dokonania rejestracji:

  •          dane identyfikujące Klienta, w tym imię i nazwisko,
  •          adres, na który mają być dostarczane zamówienia lub wystawiane rachunki,
  •          adres e-mail
  •          numer telefonu.

52. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, jest jednak warunkiem zawarcia umowy i jest niezbędne do realizacji zamówienia przez Sprzedającego. W przypadku nie podania ww. danych osobowych przez Klienta, Sprzedający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia. Dane osobowe podane przez Klienta będą przetwarzane przez Sprzedającego w następujących celach:

a) w celu realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówienia na adres podany przez klienta (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO )

b) w celach analitycznych, np. w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników na podstawie zgłaszanych uwag i zainteresowania użytkowników, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Sprzedającego (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

c) w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Sprzedającego (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

d) w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniem, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Sprzedającego (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

e) w celu realizacji obowiązków prawnych związanych z przechowywaniem danych podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).

g) w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Sprzedającego (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

53. Dane osobowe Klienta mogą być przekazywane podwykonawcom, czyli podmiotom, z których Sprzedający korzysta przy przetwarzaniu danych osobowych, w tym firmie kurierskiej realizującej na zlecenie Sprzedającego przesyłkę zamówienia, z zachowaniem wszelkich gwarancji zapewniających bezpieczeństwo przekazywanych danych osobowych.

54. Dane osobowe będę przetwarzane przez Sprzedawcę przez następujący okres:

a) przez czas niezbędny do realizacji zamówienia oraz dokonania rozliczeń i rozpatrzenia ewentualnej reklamacji po jego realizacji;

b) w przypadku danych potrzebnych do realizacji obowiązków prawnych związanych z przechowywaniem danych podatkowych (np. podanych w fakturze), dane będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowywać te dane;

c) w przypadku zaległości w zapłacie ceny zamówienia – przez czas trwania postępowań związanych z dochodzeniem należności;

d) podstawowe dane kontaktowe są przechowywane przez Sprzedającego dla potrzeb marketingu bezpośredniego do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania lub cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;

e) w przypadku rejestracji konta – do czasu likwidacji konta przez Klienta.

55. Klientowi przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych przez Sprzedającego:

  •          prawo dostępu do danych 
  •          sprostowania danych, gdy są one nieprawidłowe,
  •          żądania usunięcia danych,
  •          żądania ograniczenia przetwarzania danych,
  •          prawo do przenoszenia danych,
  •          wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  •          wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych wobec przetwarzania przez Sprzedającego danych osobowych niezgodnie z obowiązującym prawem.

56. Sprzedający nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji, w tym nie dokonuje profilowania.

57. Sprzedający nie przekazuje danych poza terytorium Polski.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

62. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
63. Wszystkie zdjęcia i treści umieszczone na sklepie www.kraft-torby.pl
są własnością Sprzedawcy. Kopiowanie ich bez zgody jest zabronione. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w prezentowanej ofercie w dowolnym momencie. 
64. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta regulaminu, w szczególności gdy:

a) Klient podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b) Klient dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów sklepu internetowego,
c) Klient dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy.

65. Promocje i rabaty w sklepie nie łączą się, chyba że postanowienia danej promocji wyraźnie stanowią inaczej.
66. Sklep internetowy posługuje się również plikami cookies (ciasteczka). Pliki te są zapisywane na komputerze Klienta przez serwer i dostarczają danych statystycznych o aktywności Klienta, w celu dobrania oferty do jego indywidualnych potrzeb i gustów. Klient w każdej chwili może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies, choć musi mieć świadomość, że w niektórych przypadkach odłączenie tych plików może wpłynąć na utrudnienia w korzystaniu z oferty sklepu internetowego.